Brandul turistic al Romaniei

"Va invitam sa explorati gradina din Carpati"! Acesta este indemnul catre straini al Ministerului Turismului, care a lansat la Shanghai mult asteptatul brand turistic al Romaniei.
Dupa cum spun reprezentantii Ministerului Turismului, brandul este sustinut de un element grafic "puternic ancorat in natura si traditia romaneasca, completat de o invitatie adresata publicului tinta".
Conform Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, simbolul grafic sugereaza "varietatea formelor de relief specifice Romaniei si trimite la elementele primordiale pamant-apa, natura salbatica, aventura si dinamism."



Explore the Carpathian Garden” se constituie intr-o invitatie adresata tuturor celor care doresc sa descopere “carari neumblate” cu natura neatinsa, cultura autentica si traditii stravechi. Proiectul de brand initiat de Ministerul Turismului este finantat din fonduri europene si a fost conceput pe baza unei ample cercetari de piata desfasurate in Romania si in cele opt piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria.
Concluziile cercetarilor de piata au evidentiat cele mai competitive sase produse turistice ale Romaniei: circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness.

Ba mai mult decat atat, specialistii au stabilit ca principalele avantaje ale Romaniei sunt natura si peisajele neatinse (lantul Carpatilor, Delta Dunarii), patrimoniul cultural (site-urile inscrise in UNESCO), precum si autenticitatea culturii si a stilului de viata.

Conform sursei citate, "grupul tinta vizat este reprezentat de calatorii cu discernamant („discerning travelers”), dispusi sa intreprinda eforturi suplimentare pentru a ajunge in locuri neexplorate si sa evadeze din zonele aglomerate de turismul de masa.
Dupa lansarea internationala a brandului va urma campania de comunicare si promovare a Romaniei ca destinatie turistica, mergand pe coordonatele oferite de cercetarea efectuata pe pietele tinta si folosind identitatea vizuala aferenta brandului.

 

Pentru realizarea brandului de tara s-au realizat aproape 11 mii de interviuri cu turisti straini si romani. Intreg proiectul de promovare va costa 75 de milioane de euro, bani europeni ce vor fi cheltuiti pina-n 2013.

Sursa:

http://stirileprotv.ro/stiri/social/s-a-lansat-brandul-turistic-al-romaniei-iata-cum-arata-logo-ul-video.html

 
Sigla

Veniti in ROMANIA

Utile

uniunea cemerelor bilaterale
ambasada praga
Ambasada cehiei in romania
ambasade
1000 de ganduri pentru Europa
afaceri
departamentul pentru romanii de pretutindeni
expo Shanghai 2010

Parteneri

Apollon Imobiliare
Asociatia romana de standardizare
Portal imobiliare bucuresti
organizator
organizator networth
Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare

Acces membri

Camera de comert si industrie Romania Cehia - filiala Bacau